Novinky

Co je u nas noveho

Prezentace Quality Brands

Specialista na tankovacích karty naším novým klientem

Přední hráč na poli tankovacích karet přichází s nabídkou nových produktů pro své zákazníky a pro realizaci outboundových kampaní si v rámci výběrového řízení vybral nás.
(leden 2015)

Nový zákazník v oblasti telekomunikační techniky

Konec roku 2014 nám přinesl nového zákazníka, a to předního velkoobchodníka v oboru telekomunikační techniky, pro kterého obsluhujeme zákaznickou linku.
(listopad 2014)

Posílení teamu Kasa.cz, Hej.sk

Vánoční období se opět blíží a tak významně posilujeme team operátorů pro obsluhu zákaznických linek pro přední e-shopy jak v rámci ČR, tak na Slovensku.
(říjen 2014)

Rozšíření spolupráce s T-Mobile

Dále rozšiřujeme spolupráci a nově začínáme realizovat kampaně doprodeje pojistných služeb stávajícím zákazníkům. Tím rozšiřujeme náš olomoucký team o dalších pět pracovních míst.
(říjen 2014)

Obsluha zákaznické linky pro přední e-shop

Nový zákazník v oblasti obsluhy zákaznické linky je přední e-shop. Začínáme s obsluhou linky v rámci České republiky a to v počtu až 15 operátorských míst.
(říjen 2014)

Další úspěch ve výběrovém řízení

Další úspěch ve výběrovém řízení nám přinesl nového zákazníka z oboru energetiky. Nově realizujeme outboundové kampaně s doprodejem služeb stávajícím klientů z oblasti pojištění a servisu zařízení.
(září 2014)

Úspěch ve výberovém řízení

Uspěli jsme ve výběrovém řízení na dodávku služeb obsluhy zákaznické linky pro společnost T-Mobile. 20 operátorů začíná s obsluhou linky pro péči o mobilní zákazníky s doprodejem dalších telekomunikačních služeb.
(srpen 2014)

Nové kampaně v obalsti průzkumu trhu

Pro našeho stálého zákazníka realizujeme další kampaně od průzkumu trhu přes pozvánky na odborné konference až po sjednání schůzek pro obchodní zástupce.
(červenec 2014)

Nové kamapaně pro Kasa.cz a Hej.sk

Nově realizujeme rovněž outboundové kampaně s doprodejem pojištění na zboží zakoupené prostřednictvím těchto předních e-shopů jak v ČR tak na Slovensku.
(červenec 2014)

Další rozšíření naší klientely

Pro předního dodavatele řízení pneumatiky a hydrauliky realizujeme outboundové kampaně s realizací schůzek pro obchodní zástupce a péče o stávající klienty.
(červen 2014)

Nový outboundový klient

Pro předního dodavatele obalových materiálu nově realizujeme pravidelné outboundové kampaně v rámci péče o stávající zákazníky a sjednávání schůzek pro obchodní zástupce.
(červen 2014)

Noví klienti v oblasti sjednávání schůzek

Získali jsme nové klienty v rámci realizace kampaní sjednávání schůzek pro obchodní zástupce.
(květen 2014)

Zvýšení počtu operátorů na projektu RWE

Pro obsluhu zákaznické linku rozšiřujeme team v Olomouci a přidáváme dalších 5 pracovních míst. V současné chvíli tak nově obsluhuje provoz až 20 operátorů.
(duben 2014)

Průzkum veřejného mínění

Pro významnou výzkumnou agenturu realizujeme opět úspěšně průzkum veřejného mínění.
(březen 2014)

Rozšíření olomouckého teamu

Rozšiřujeme spolupráci a otevíráme nový team v našem olomouckém call centru. Prostřednictvím outboundových hovorů realizujeme zejména developement aktivity a doprodej nových služeb stávajícím zákazníkům.
(leden 2014)

Spolupráce s dodavatelem potravinových doplňků

Rozšiřujeme spolupráci s předním dodavatelem potravinových doplňků. O zákazníky se stará team 8 vyškolených operátorů.
(leden 2014)

Nová retenční a upselová kampaň

Pro poskytovatele internetového a kabelového připojení zajišťujeme retenční a upselové kampaně do stávající zákaznické báze.
(listopad 2013)

Kompletní obsluha zákaznické linky

Pro přední e-shop v České republice a na Slovensku opět realizujeme kompletní obsluhu zákaznických linek.
(listopad 2013)

Nová zákaznická linka

Pro českou jedničku na trhu s dekorativní kosmetikou realizujeme kampaň obsluhy zákaznické linky pro Českou republiku a Slovensko.
(listopad 2013)

Spolupráce formou certifikovaného partnerství s T-Mobile

V rámci dlouhodobé úspěšné spolupráce s T-Mobile rozšiřujeme spolupráci. Budujeme nový outboundový tým pro péči o stávající klienty formou up-sellu a cross-sellu převážně v oblasti datových služeb pro zákazníky. Na základě výsledků jsme se dohodli na rozšíření spolupráce a také jsme získali status "Certifikovaný partner společnosti T-Mobile 2013".
(říjen 2013)

RWE Zákaznické služby, s. r. o.

Vyhráli jsme výběrové řízení na obsluhu zákaznické linky společnosti RWE. V olomouckém call centru máme k dispozici 15 operátorských míst a věříme, že spolupráci budeme postupně rozšiřovat.
(srpen 2013)

Spolupráce se slovenským energetickým gigantem SPP

Po úspěšném ukončení pilotního projektu pokračujeme v akvizici nových zákazníků. Podílíme se i na retenčních kampaních, kde zajišťujeme konkrétní podobu retenční nabídky a delivery rezidentním zákazníkům.
(květen 2013)

Opakujeme úspěšný inboundový projekt pro Nikal

Naše call centrum navazuje na předcházející spolupráci pro společnost Nikal a spouští předvánoční inboundovou kampaň.
(listopad 2012)

Nový zákazník v oblasti inbound

Quality Brands získává dalšího lukrativního partnera v oblasti obsluhy zákaznických linek (inbound).
(listopad 2012)

Prohloubení spolupráce s Raiffeisenbank

Významně prohlubujeme spolupráci s dalším významným klientem, Raiffeisenbank. K současně realizovaným projektům rozjíždíme velké bankovních kampaně zaměřené na stávající rezidentní i businessovou klientelu. Pro tyto potřeby jsme během měsíce října zdvojnásobili potřebné kapacity.
(říjen 2012)

Rozšiřujeme spolupráci s Vodafone

Na základě dlouholeté úspěšné spolupráce s Vodafone rozšiřujeme spolupráci o nový projekt. Nově se staráme o akvizici nových zákazníků a doprodej služeb stávajícím zákazníkům v rezidentní segmentu.
(říjen 2012)

Nárůst kapacit na projektu T-Mobile

Na základě potřeb našeho dlouholetého zákazníka T-Mobile, navyšujeme kapacity v Olomouci i v Brně. V rámci projektu zajišťujeme péči o stávající zákazníky s doprodejem dalších služeb.
(září 2012)

Další spolupráce s CCV

Pokračujeme v úspěšné spolupráci na několika zajímavých projektech jak z call centra v Brně, tak z olomouckého call centra.
(srpen 2012)

Nový cizojazyčný projekt

Pro významného zadavatele, společnost Skřivánek, provádíme aktivní telemarketingovou kampaň v anglickém jazyce do Spojených států amerických.
(červenec 2012)

Quality Brands ve světě prádla

Beate Uhse je 1. na evropském trhu v prodeji luxusního spodního prádla světových značek a erotického zboží. Aktivní telemarketingovou kampaní podporujeme upsell nových produktů u stávajících zákazníků.
(květen 2012)

Aktivní i pasivní kampaně pro cetovní kancelař Nikal

V dubnu jsme odstartovali nekolikaměsíční spolupráci s cestovní kanceláří Nikal, pro kterou jsme připravili jak inboundovou tak outboundovou kampaň.
(duben 2012)

SPP CZ – nový partner Quality Brands

Pro SPP CZ realizujeme jak aktivní telemarketing, tak obsluhu zákaznické linky (inbound). SPP – Slovenský plynárenský priemysel, a. s., je spolehlivým dodavatelem plynu a elektrické energie.
(únor 2012)

Quality Brands tiskne na FSC!

Ani nám není lhostejné životní prostředí a proto tiskneme veškeré propagační materiály pouze na papíry s certifikací FSC.
(leden 2012)

Nejúspěšnějsím partnerem již tři kvartály

I ve čtvrtém kvartálu loňského roku jsme si díky výborným výsledkům udrželi pozici nejúspěšnějšího telemarketingového partnera pro Raffeisenbank. Jen tak dále.
(leden 2012)

Rozšíření kapacit pro obsluhu zákaznické linky Telefónica O2

Po dlouhodobé a úspěšné spolupráci v oblasti obsluhy zákaznické linky pro společnost Telefónica 02 dochází k dalšímu rozšíření kapacit brněnského call centra.
(prosinec 2011)

Zákaznická linka (inbound) Parfums v Quality Brands

Po úspěšné spolupráci v realizaci zákaznické linky v roce 2010 provozuje Quality Brands opět kompletní zákaznický servis pro Parfums v českém, slovenském a polském jazyce a to jak z brněnského tak olomouckého call centra.
(listopad 2011)

Certifikát pro nejúspěšnějšího telemarketingového partnera od Raiffeisenbank

Za výborné výsledky v Q3/2011 obdržela Quality Brands certifikát jako nejúspěšnější partner (call centrum) Raiffeisenbank. V současné době spolupracujeme na 4 projektech jak v brněnském tak olomouckém call centru.
(říjen 2011)

Zákaznický servis (inbound) pro Kasa.cz

Společnost Quality Brands navázala spolupráci s jedním z největších e-shopů v České republice. Naši operátoři budou obsluhovat zákaznickou linku www.kasa.cz
(září 2011)

Quality Brands se rozšiřuje – již potřetí

Pro potřeby našich stávajících a nových zákazníků výrazně rozšiřujeme prostory našeho call centra v centru Olomouce. Nové moderní call centrum se v současné budově rozšířilo o dalších 30 operátorských míst, druhou školicí místnost a relaxační místnost. Poprvé budeme z Olomouce rovněž obsluhovat zákaznické linky (inbound) pro naše zákazníky.
(srpen 2011)

Rožšíření kapacit pro Raiffeisenbank

Po úšpěšném startu dochází k rozšíření volacích kapacit pro společnost Raiffeisenbank do další pobočky Quality Brands. V současnosti se na projektu podílí jak olomoucká tak i brněnská pobočka našeho call centra.
(červenec 2011)

Nová zákaznická linka v Quality Brands

Naše call centrum spouští další zákaznickou linku včetně kompletních služeb back office. Našim novým zákazníkem je společnost Phoenix Pharma, zabývající se detoxikačními prostředky.
(červen 2011)

Spolupráce v bankovním sektoru

V květnu jsme odstartovali projekt pro společnost Raiffeisenbank. Cílem je nabídka benefitů zákazníkům Vodafone ve formě nové Vodafone kreditní karty. Součástí je i zajištění služeb back office.
(květen 20011)

Factoring v Quality Brands

Zahájili jsme spolupráci s největším nezávislým poskytovatelem provozního financování na bázi factoringu, společností Bibby Financial Services, pro kterou zajišťujeme zodpovězení dotazníku a sjednání schůzek pro obchodní zástupce.
(duben 2011)

Podpora katalogového prodeje

Call centrum Quality Brands začalo koncem března tohoto roku spolupracovat s prodejcem vybavení do domácností, společností 4home. Aktivní tele- marketingovou kampaní podporujeme prodej pomocí katalogů.
(březen 2011)

Quality Brands zjišťuje spokojenost zákazníků asistenční služby

V březnu roku 2011 navázalo naše call centrum spolupráci se společností Mondial Assistance, která poskytuje různé druhy pojištění a asistenčních služeb. Naše call centrum zjišťuje spokojenost zákazníků se službami Mondial Assistance.
(březen 2011)

Outboundové projekty pro specialistu na informační systémy CCV

Pro našeho dlouhodobého zákazníka zpracováváme sérii outboundových projektů zaměřených na průzkum spokojenosti trhu, organizaci školení a podpory prodeje.
(únor 2011)

Rozšíření kapacit zákaznické linky společnosti Telefónica 02

Počátkem roku 2011 rozšiřujeme kapacity na projektu společnosti Telefónica 02, pro kterou zpracováváme inboundový projekt.
(únor 2011)

Klingel rozšiřuje své inbound i outbound kapacity

KLiNGEL, jedna z předních německých společností specializujících se na zásilkový prodej, rozšiřuje spolupráci s naším call centrem a zdvojnásobuje počty operátorů. Quality Brands se stará o kompletní zákaznický servis, příchozí hovory, zpracování e-mailové pošty, dopisů a SMS zpráv. K získání dalších objednávek od stávajících zákazníků se využívá aktivní telemarketing.
(leden 2011)

Aktivní i pasivní telemarketing pro módní katalog

Naše call centrum pokračuje v úspešné spolupráci s předním zásilkovým prodejcem módy a doplňků společnosti Neckermann. Zajišťujeme kompletní telemarketing a to na outbound projektech – oslovení neaktivních zákazníků, oslovení VIP zákazníků a inbound projektech (zákaznická péče) v přesně stanovených časech. Pružně reagujeme na požadavky společnosti Neckermann v oblasti overflow inbound telemarketinu.
(leden 2011)

Vítežství Quality Brands ve výběrovém řízení společnosti Vodafone

Koncem roku 2010 vyhrálo call centrum ve výběrovém řízení společnosti Vodafone. Od roku 2011 startuje v olomoucké pobočce projekt pečující o VSE zákazníky.
(prosinec 2010)

Specialista na finanční poradenství naším novým partnerem

Quality Brands rozšířila své portfolio o nového zákazníka v oblasti finančního poradenství, společnost Partners. Zpracováváme kompletní outboundový projekt zaměřený na posílení pozice na trhu.
(listopad 2010)

Kompletní zákaznický servis pro Parfums

Quality Brands zahájila spolupráci v oblasti zákaznické linky (inbound), zřizujeme kompletní zákaznický servis pro společnost Parfums, a to v českém, slovenském a polském jazyce.
(listopad 2010)

Podpora prodeje IT produktů pomocí aktivního telemarketingu

AUTOCONT, a. s., přední společnost podnikající v oblasti IT technologie, pokračuje ve spolupráci s call centrem Quality Brands, s. r. o. Pro našeho stálého zákazníka realizujeme outbound projekty zaměřené na výzkum trhu a podpory prodeje.
(říjen 2010)

Spolupráce s prémiovým dodavatelem obuvi

V druhé polovině roku 2010 zahájilo naše call centrum spolupráci s prémiovým dodavatelem kvalitní obuvi Peterem Wagnerem. Pro tuto společnost poskytujeme kompletní zákaznický servis.
(září 2010)

Naše callcentrum je stabilním partnerem při realizaci výzkumů

Mediaresearch, a. s., rozšířila spolupráci v průběhu roku 2010. Byla dohodnuta dlouhodobá spolupráce v rámci aktivního telemarketingu zaměřeného na průzkum trhu a validaci databáze respondentů.
(září 2010)

Internenový katalog najisto.cz je podpořen aktivním telemarketingem

Centrum Holdings, s. r. o., představila svůj nový katalog firem najisto.cz. Call centrum Quality Brands se podílí jak na validace databáze tak i na podpoře prodeje.
(srpen 2010)

Podpora prodeje teleshoppingu

Top Shop je členem skupiny, která je největším subjektem na teleshoppingovém trhu. A díky nově navázané spolupráci s call centrem Quality Brands teď budeme pomocí aktivního telemarketingu společně rozšiřovat řady jejich spokojených zákazníků.
(srpen 2010)

Zákaznická linka pro specialistu na e-mail marketing

Společnost SmartEmailing, s. r. o., svým klientům nabízí správu emailových kampaní a těší se velmi silné podpoře tuzemských i mezinarodních společností. A pokud kterýkoliv klient potřebuje pomoci, tak se nově může obrátit na zákaznickou linku, kterou provozuje call centrum Quality Brands.
(srpen 2010)

B2B akvizice pro dodavatele kancelářských potřeb

Manutan, s. r. o., je předním dodavatelem kancelářských potřeb a díky aktivnímu telemarketingu call centra Quality Brands si jeho produkty získali nové klienty.
(červenec 2010)

Aktivní telemarketing pro internetový portál

Lunchtime.cz, internetový portál nominovaný na prestižní cenu Křišťálová lupa, se rozhodl, že svůj portál podpoří aktivním telemarketingem zaměřeným jak na přímý prodej zápisů v katalogu tak domlouváním B2B schůzek.
(červen 2010)

Aktivní telemarketing pro projekt Hospodářské komory ČR

Callcentrum Quality Brands v květnu 2010 startuje pilotní projekt pro společnost Axis4, a. s. Cílem projektu je pomocí aktivního telemarketingu podpořit Centrální registr produktů a firem Hospodářské komory České republiky, jež Axis4, a. s., provozuje.
(květen 2010)

T-Mobile spolupracuje s Quality Brands

Díky akvizici společnosti České radiokomunikace a společnosti T-Mobile získává naše call centrum do portfolia svých zákazníků novou značku.
(prosinec 2009)

Vodafone – nový partner v oblasti telekomunikací

Koncem roku 2009 byla zahájena spolupráce s dalším partnerem v oblasti telekomunikací. Podstatou projektu je péče o SOHO zákazníky.
(prosinec 2009)

Callcentrum Quality Brands rozšiřuje kapacity – už podruhé

Od června 2009 rozšiřuje naše call centrum své prostory v centru Brna. Zřizujeme nové školící místnosti a prostory pro outbound a inbound na základě požadavků našich stávajících i nových zákazníků.
(červen 2009)

Zákaznická linka 02 Telefónica bude v callcentru Quality Brands

V roce 2009 vyhrálo call centrum Quality Brands, s. r. o., výběrové řízení na dodávku služeb zákaznické linky a dále rozšířilo spolupráci se společností Telefónica O2. Od dubna 2009 obsluhujeme inbound linku (zákaznickou linku) pro společnost Telefónica O2 a navyšujeme počty inbound (pasivních) operátorů.
(březen 2009)

Callcentrum Quality Brands rozšiřuje kapacity

Počátkem roku 2009 společnost Quality Brands, s. r. o., otevřela nové call centrum v centru Olomouce. 50 nových pracovních míst pro inbound a outbound telemarketing slouží pro potřeby našich stávajících klientů.
(únor 2009)

Telefónica 02 oceňuje kvalitu našeho telemarketingu

Na základě dlouhodobé a efektivní spolupráce s Telefónica O2 byla společnost Quality Brands oceněna certifikátem kvality služeb a získala zařazení jako Externí partnerské call centrum I.
(2008)